JVC GZ-HM335BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 446 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM335BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

K. Woldendorp 16-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Super mooi vormgegeven, zeer makkelijk in het gebruik. Echter, bijna te klein voor mannen om hem makkelijk te bedienen. Vooral met het in- en uitzoomen. Met behulp van een mini HDMI rechtstreeks aan te sluiten op de TV ( wel zelf aanschaffen)super mooi beeld!!!!

gert3d 18-02-2012

heeft dit model een aansluiting voor externe microfoon en een hoofdtelefoon?

Jibbus 08-12-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Alleen maar positief ben ik over deze JVC. Geweldig, wat een beeld deze geeft. Enig minpuntje; de bijgeleverde software is niet echt duidelijk als je simpelweg de films wil zetten op je computer. Ik kies altijd maar back-up en negeer de software verder volledig (gebruik het nooit eigenlijk). Een echte aanrader, goede prijs/kwaliteit!!!

evosters 17-11-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Een gebruiksvriendelijke camera; duidelijk menu en het touchscreen is eenvoudig te bedienen. Het geheugenkaartje kan rechtstreeks in de computer ingevoerd worden, zonder het gebruik van een kabeltje.

Juliette Ruth 13-11-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Mooie kleine en lichtsterke camcorder. Twee nadelen: 1. 1080i (interlaced), dus niet direct geschikt voor YouTube of kijken op de computer. 2. record-knop slecht geplaatst en kraakt (mechanisch), waardoor elke opname eindigt met een lelijk geluid. Desondanks een heerlijk apparaat waar je steeds weer met plezier mee filmt. Mac gebruikers kunnen er bestanden van afhalen en met Handbrake omzetten, Windows gebruikers krijgen software meegeleverd (niet getest).

Pasja8 02-11-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Uitstekende eerste indruk. als linkshandige toch prima te bedienen. Eenvoudig goed te begrijpen menu, het wijst de weg vanzelf. Goede prestaties bij slechtere belichting, waarvoor we deze speciaal hebben uitgekozen . Accuduur lijkt ook reuze mee te vallen. Geluid iets aan de zachte kant maar de goede beeldkwaliteit maakt alles goed.

H.Hoodeh 13-09-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Wij hebben deze camera nu al ongeveer anderhalf jaar in bezit, maar we hebben er niet erg vaak gebruik van gemaakt. Het geluid is volgens ons wat aan de zachte kant, wat we een klein nadeel vinden. Daarnaast vinden we de mogelijkheden die de camera bied ook beperkt, het zou leuk zijn als het bijvoorbeeld special effects had etc. Wel vergroot dit het gebruiksgemak.

Mvg, H.Hoodeh

Milo85 22-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

ik ben erg tevreden over deze camera! de camera ziet er qua vorm goed uit en is ook lekker klein! dus ideaal om ergens mee na toe te nemen! (stop hem meestal in mijn binnenzak, of broekzak) de kwaliteit van beeld is erg goed! vooral als je een hd lcd tv heb, dan is het beeld echt heel strak!! kwaliteit van het geluid is ook erg goed! soms zelfs iets te goed! wanneer je inzoomt hoor je dit bv en als je ergens bent met veel wind dan hoor je dit ook erg goed! al met al ben ik toch erg tevreden over deze camera!en verwacht ik hier veel plezier aan te beleven!

Snepke 11-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

De kwaliteit van de hm335 is super. Zeer goed beeld en geluid. Super gemakkelijk te bedienen. Handig menu zonder het scherm met vette vingers te besmeuren. Ook intern licht is erg makkelijk. Kortom een absolute aanrader.

Hansjorg Hersbach 10-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Ben enorm tevreden. Camcorder is makkelijk te bedienen. Beeld en geluid zijn meer dan prima. Windfilter helpt goed, maar windkracht 6 op het strand hoor je nog wel.
Erg handig dat elk nieuw filmfragment als een aparte clip wordt opgeslagen. Makkelijk terugzoeken.

berosa 18-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Na 11 jaar met veel plezier en goede resultaten met een JVC GR-DVX7 te hebben gefilmd, nu overgestapt op de GZ-HM330. Tot nu toe zeer tevreden over de (proef)resultaten. De camera ligt prettig in de hand en de kleuren zijn zeer fraai. Ik heb op internet een aantal uitvoerige handleidingen gevonden met duidelijke uitleg. Ging montage tot nu toe met de DVX7 en een bekend programma nogal simpel, diverse forums laten weten dat dit met HD opnames een probleem is....
Wellicht komt er binnenkort wel een goed (en betaalbaar) programma op de markt.

Glenne_uh 17-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Ik heb deze videocamera sinds enkele dagen in mijn bezit. Natuurlijk al volop getest en reeds een paar uurtjes mee gefilmd.

Het toestel is zéér eenvoudig in gebruik. Ik heb nooit de handleiding open gedaan! Ik had eerst schrik voor het touchscherm maar achteraf gezien is ook dit erg eenvoudig in gebruik. De stabilisator is degelijk waardoor het tamelijk eenvoudig is om zonder veel bewegingen te filmen. Ook het ingebouwde licht is krachtig genoeg om mooie te kunnen filmen bij minder licht.

Een pluspunt is ook de mogelijkheid om de camera rechtstreeks aan je tv aan te sluiten en zelfs te filmen. Het toestel is vrij licht waardoor het makkelijk in de hand ligt maar wel het bewegen tijdens het filmen versterkt.

Algemeen zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Henkge 03-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Een zeer handzame camara die makkelijk is mee te nemen in je jaszak. Je opent het LCD scherm en start de opname simpel door op de start knop te drukken en het filmen begint meteen. Wil je zelf ook op beeld dan zet je de camara op een statief en met de meegeleverde afstandsbediening start je de opname. Wat je gefilmd hebt is makkelijk in het LCD scherm te zien of met de meegeleverde kabel en de afstandsbediening op tv af te spelen. Makkelijker kan niet. De camara heeft een intern geheugen waar gemakkelijk voor een uur beeld op kan.Uitbreiding met een SD kaart tot 32GB is mogelijk. Alle instellingen en opnamemogelijkheden zijn te bedienen met de schuiver en bedieningsknoppen op het LCD scherm. Een beknopte gebruikshandleiding en software om beeldmateriaal te beheren zitten in de doos bij de camara.
Een prima aankoop voor mij geweest.

mar1985 27-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

De camera is makkelijk in gebruik door de touch-toetsen.
ligt goed in de hand en heeft een duidelijk beeldscherm

garcle 21-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Goede camera geeft een prima filmbeeld weer,maar ook d
foto,s zijn goed en verder is het geluid prima.De camera is klein en handzaam en de bediening spreekt voor zich via de knopjes en het menu,erg gemakkelijk.Het laatst opgenomen beeld kun je direct terug kijken,zonder eerst het menu te raadplegen Jammer dat er geen hmdi kabel mee geleverd wordt i.p.v een usb kabel.

Paul_5632 17-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Prima camera, scherpe beelden en met gebruik van een HDMI-kabel (helaas niet meegeleverd)op een HD-TV nog scherper. Windruisonderdrukking werkt ook op deze camera niet zo goed maar dat is op veel camera's zo. Eenvoudig te bedienen met de knoppen onder het scherm. Door zijn handzame formaat handig mee te nemen. Bij weinig licht opnemen heb ik nog niet echt uitgeprobeerd maar wat ik tot nu toe zie valt niet tegen. Al met al mijn beste camera tot nu toe.

Jan Verhagen 14-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Deze camera is compact, ligt goed in de hand. Nu we met vakantie zijn geweest zijn we nog enthousiaster over deze camera. De weergave is scherp. De bijgeleverde software is soms moeilijk te volgen, maar na wat uitvogelen zijn we er toch uitgekomen. Een aanrader voor ieder die van een compacte, handzame camera houdt.

Marjon123 13-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Eenvoudig te gebruiken camera met prima beeld en geluid kwaliteit. Ondanks z'n eenvoudige gebruik toch voldoende mogelijkheden voor de gebruiker die iets meer dan alleen maar "standaard" wil filmen.
Door z'n formaat eenvoudig mee te nemen, maar ook goed vast te houden.

oppperschipper 13-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Heb de camera nu 3 maanden, het is een fijne kamera maar om de film op een dvd te zetten heb ik zo mijn twijfels.
Met de computer is het niet erg gemakkelijk daarom heb ik een externe brander van jvc aangeschaft.
Wat mijn op viel is, wanneer je in de hoogste resolutie opneemd deze niet op een dvd gebrand kan worden, en dan afspelen met blu-ray speler op een blu-ray disk.
Je moet hem dan opnemen op de een na hoogste resolutie, en dan ook op de brander branden met deze stand.
Verder is de kamera wel in orde, in verhouding met de prijs.
Grt. MAt

Ton Peek 12-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Ik heb de camera nu een jaar in bezit en ben net terug van mijn vakantie uit china.Ik vind de camera nog steeda geweldig,alleen het windgeruis is ondanks het filter nog steeds irritant.De automatische lensdop is tijdens de vakantie twee keer bij het openen halverwege vast blijven zitten ,misschien is een vaste lensdop dan beter.De filmpjes coverteer ik naar mpeg en dan via Pinnacle maak er een mooie film van.

Gr.v.Ton

nandaenrichard 11-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Op aanraden van de winkel geen Sony gekocht maar deze van JVC ivm de veel betere lens waardoor de kleuren beter uitkomen. Ik ben hier heel tevreden over, want zelfs 's avonds is het beeld nog erg goed. De camera ligt ook erg fijn in de hand en juist omdat deze niet zo klein is als bijv. een vergelijkbare Sony. Ik heb er zelf nog een extra SD kaart ingedaan, maar de standaard opslagruimte gaat ook erg lang mee want die is pas net vol en ik heb deze in januari al gekocht.
Kortom ik ben tot nu toe erg tevreden.

deboev 09-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Bij het uitpakken van de camera, zeer verrast over het lage gewicht. Wat mij tevens opvalt is de zeer snelle "opstart tijd" als je het klepje open doet, kun je meteen filmen.

Hij is erg gemakkelijk te bedienen, met één hand uiterraard. Je kunt bij alle knopjes met je duim om de opname te starten.
(een zeer; ik druk niet perongeluk op pauze tijdens het filmen geplaatste opname knop).

Met je wijsvinger op de zoom en snapshop knoppen. dat vond JVC echter niet genoeg want onder het lcd schermen bevinden zich ook nog een aantal functie knoppen waarmee je het menu bedient en ook de opname kunt starten.

Als laatste vind ik het zeer fijn dat de camera geen lensdop heeft maar een shutter die automatisch open en dicht gaat.

Mauries Huizer 06-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Ik heb de camera nu 3 maanden, en bevalt prima. Dit is mijn eerste camera, en het is een heerlijk ding om mee te beginnen. Scherp beeld, mooi geluid en een handig software programma om beeld op de pc te zetten!

richard1606 06-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Hele mooie camera. Handig in gebruik. Omdat deze zo compact is, is de camera makkelijk mee te nemen. Vooral de zelf sluitende lensdop bevalt mij goed.

p76 31-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Goede camara met super beeld en goed geluid. De camara is klein van formaat en als je grote handen hebt is dat even wennen qua bediening. Dat de bediening niet via touchscreen gaat is wennen als je dit gewend bent, maar groot voordeel is natuurlijk geen vingers op het beeldscherm. In het donker nog niet gefilmd, dus of LoLux werkt weet ik niet. Voor de rest (zeker wat de prijs/kwaliteit) echt een aanrader.

jibbus 28-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Ik was verrast om de eerste beelden te zien, wat een scherpe weergave! Helaas is de bijgeleverde software niet echt gebruiksvriendelijk. 123 een filmpje op een DVD plakken is er dan ook niet bij. Echter lijkt het me dat de meesten hier zelf wel hun weg in zullen vinden. Verder een heerlijk voordeel: de camcorder is klein; ik kon hem zelf in de broekzak van een korte broek proppen tijdens de afgelopen tripjes. Echt een aanrader dus!!!

Leentje-12 17-02-2012

Hallo Jibbus, fijn om te horen dat je de JVC Camcorder prettig vind. Ik heb de dezelfde als jij, maar heb hem sinds de aanschaf, zo'n 6 weken geleden, nog niet kunnen gebruiken. Althans, we kunnen de filmpjes niet op onze Windows laptop zetten en bewerken. Het zijn MOD-bestanden en deze openen niet in Windows movie maker, het programma wat mijn zoon normaal gebruikt. Omzetten is tot op heden nog niet gelukt. Heb jij een tip voor ons zodat we onze filmpjes kunnen bewerken in desnoods de opvolger van WMM, Windows live movie maker? Risico bij het omzetten is dat de HD-kwaliteit verloren gaat, dat is natuurlijk juist niet de bedoeling. We hebben wel de software die erbij zit geinstalleerd. Alvast dank voor je moeite...

Leen